STILL WAITING.

Hejsan.

Bloggade inte igår, förlåt.. haha om någon nu blev ledsen för det. Tänkte precis skriva att jag inte hann, not. Jag var så jävla trött. Kollade på "Top Model" sen skulle jag se "Svenska Hollywoodfruar" men det missade jag helt. :-( somnade i soffan... sov inte särskilt mycket på natten till måndag, var ju som sagt hos Sophia på lördagen och det blev ganska sent och vi sov liiite länge sen på söndagen haha. Då är det inte lätt att somna sen på söndagen. Men nu måste jag dra, bussen går 09:30 här ifrån Vallberga. Sen måste jag sitta typ i Laholm i en halvtimme.... seeeegt! men jag får la gå in på biblioteket, men det är tråkigt det med.

PEACE OUT!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback