SPACE.

Sammanfattning av dagen:

Isabelle a.k.a säl gillar att släpa rundor på feta pinnar.
Det är INTE fräckt att vara bäst på gympa, det ser oftast ganska... löjligt ut att jaga en boll.
Det är kul att snacka bonnigt.
Negerbollar är gött.
I Halmstad serveras endast glosoppa till lunch.
Fleecetyg är varmt.
Katter är INTE mindre värda än hundar.
Slutligen vill jag säga att.....
Metal är POWER!! :D :D :D

Det är alltid trevligt med skratt så dagen var la helt okej.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på mammas laptop. Får sova här inatt igen eftersom vi har temadag imorgon på vår enda sovmorgon som även består av TVÅ lektioner. -.- jaja.. blir nog mjukisbyxor imorgon, litta chill sådär. :D Andra avenyn klockan 21 ikväll, trevligt trevligt!


Fräcka tjejen fixade
så att jag fick ett besök i rymden. HA HA! känner mig coolast i stan nu.


Peace out MF's !


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback