SOME MIGHT SAY.

Sitter i soffan hemma hos mamma och schteeeker!

som man brukar göra. Haha.. skämt åsido, eller nä. Jag är ju en schteekkare!

skola idag som vanligt då. Började 08:10 med medieproduktion eller multimedia haha.. sen hade vi samhälle, var ju klar med läxan så jag pluggade till provet. Sen sista lektionen hade vi mediekunskap och då var ju provet. Hade ju verkligen inte pluggat mycket, hann inte. Men jag tror jag får G annars är det lite knepigt tycker jag. Nu är jag lite ledsen för det är inget "Solsidan" ikväll. D: men jaja.

IMORGON vill jag SHOPPA! men det kommer inte bli av.. asså jag kan ju shoppa någon dag efter skolan men då har man liksom inte lust. Man är trött och vill hem. Sen är man ju i Halmstad varje dag, när jag ska shoppa vill jag helst åka till Väla eller något. Känns så tradigt att dra till Halmstad när man är där 5 gånger i veckan. Men vissa dagar kan det väl vara trevligt. :-)

Hann ta lite kort på min outfit från idag så jag kan la lika gärna lägga upp lite bilder.


jag vet min utväxt är ääääääääääääääääääääckliiiiiiiiiiiiiig. Stör mig på den.

peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback