NANAA.

Får nog dra och sova snart, hade faktiskt glömt bort tiden! hähä. Imorgon hade jag tänkt gå ut med Nasse när jag vaknar och jag vill ha sol då, ingen jävla blåst. Men tror inte det blir som jag vill. Sitter här och chillar med musik i öronen. Fast jag tror nog jag ska bege mig till sängen nu. Hoppas och trooor det blir något annat än att sitta hemma imorgon men jag får la se. Nu ska jag gå in till bebis och borra ner mitt huvud i hans fjuniga mjuka mage. HA! det lät väl mysigt? :D :D :D


C H I L L :D
(det är förresten joggingbyxorna som jag köpte hah)

Lite missbildat att lägga in den här bilden på kategorin "outfits" kanske hahaha. Men den är inte så använd den kategorin så det får bli den ändå, HÖHÖÖÖ. :p

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback