I'M THE HIGHWAY.

Kom hem ungefär tio över fyra idag. Typ en timme och tio minuter tidigare än vad jag brukar. :D trevligt. Hade ju sån UF-mässa eller vad fan det var. Rätt tradigt asså.. men man kom ju hem lite tidigare iallafall! :) ska snart dra ut med Nasse, ska bara vila magen lite. Åt lite glass innan haha! ska nämligen springa litta med feta hunden. Skoja.. men hon behöver lite bättre kondition som mig då alltså, hähä.

Sen ska jag laga tacos till pappa och Jenny och mig då. Får nog dra ut nu, så det inte hinner bli mörkt. Nice temperatur ute nu ju! :D ville inte skriva väder för det är ju inte så fint väder bara "varmt". Får nog dra nu, maten ska vara klar tills J kommer hem annars är det stor chans att jag blir misshandlad. O_.


Haha! jävligt cool. Jag vet. Nyss tagen när jag chillar framför datorn med mysbrallor och slapp t-shirt. HA. :D

Innan jag drar lägger jag ut en låt som Sälen har visat för mig. :D (tar lite tid innan den startar)


In Flames

PEACE OUT.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback