HEY HO LET'S GO.

God kväll! :)

Sa ju att jag skulle blogga igen.. har egentligen inte mycket tid. Måste bestämma med Lisa THA GÖRL om fredag också har jag grammatikprov imorgon i svenska. Jevvla massa ord, asså namnen på alla grupper och det. Jättejobbiga! kommer aldrig komma ihåg dem, riktigt skadat att kunna sånt egentligen. Det räcker väl att man kan PRATA svenska och inte veta vad pluskvamperfekt är för exempel. Krångligt, vet inte om det hjälper att sitta och läsa det om och om igen. Finns så jeeeddra många såna konstiga ord så man håller inte reda på det förutom vissa. Finns för många helt enkelt.. aja det får gå som det går. Datorn är jeevligt varm nu, så får nog skynda mig för det händer ibland att den stänger av sig om den blir alldeles för varm. (Alltså mammas laptop) eftersom den just nu står på mitt täcke. Jag är också jevligt varm, den utstrålar varme för faen! hade inte så mycket intressant att skriva. Ser fram emot fredag iallafall!! :D :D :D



PEACE OUT.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback