HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN.

Regn idag = tråkigt.

Hoppas fan inte på regn på torsdag! Madison "Dress to impress"juu. Dock tänker jag skita i temat.. palla klä ut sig o sånt. Ikväll blir det att dra hem till Sophia. Måste köra moppe i bajsvädret.. men jaja det är inte så långt, fast ändå det suger när det regnar. Igår var jag bara hemma hos mamma och tittade på Let's Dance och käkade tacos. Bryr mig inte så mycket om vem som vann, men jag tyckte det var bra att Mattias vann höhö. La mig tidigt igår, men sov ändå rätt så länge idag. Weird.. kan sova så jävla länge, kan sova 12 timmar utan att vakna. Det är lite för mycket sömn tror jag haha. Jaja bättre än för lite sömn.

Har nyss städat i min byrålåda och rensat bland kläderna. Använder inte allt så jag la in några plagg i en annan garderob (inte i mitt rum då). Skönt, lådorna var liksom överfyllda innan. Sen så har jag också bytt sängkläder :-) det är trevligt med en nybäddad säng, haha.




Ha det nice.
Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback