GOODBYE MY FRIEND.

Jaha. Då var min mobil borta! ska förklara hur denna sorgliga händelse gick till.

Jag, mamma och nasse gick på stranden och jag var lite trög och skulle testa om det gick att gå på isen för jag trodde bara att det var sand under för det såg ut så men nej. Mitt ben åkte ner i vattnet, KKAALLTT! och sen efter vi hade gått en ganska bra bit så ska jag ta upp mitt linsskydd till kameran och då är min mobil heller inte där. Så det måste åkt ut ur fickorna när jag trilla... och vi gick inte tillbaka eftersom det var jeevligt äckligt att gå där eftersom man bara kunde trilla ner i vattnet på vissa ställen som jag gjorde HEHE ._. tror nog ändå att den flög i vattnet... asså jag har ju ändå tänkt att skaffa en ny mobil men vafan. Jag skulle spara pengar först! H E L V E T E. Det innebär massa krångel med spärrning, simkort och allt sånt där. Får gå ner sen när allt is har försvunnit och se om min mobil ligger där, om den inte har blivit begravd av sand. Haha! D: men den är ändå borta nu. Dead and gone. Jag var ju jävligt trött på den men det betyder ju ändå inte att jag vill att den ska försvina... jävla otur! jaja, tur jag inte hade ipoden i fickan eller att min kamera skadade sig. Jag som hade tänkt köpa en dyr mobil.. men jag får ha en gammal sålänge ju.. -.-

Jaja det var något dåligt som hände idag.. har studiedag imorgon! D: inte kul. Innebär inte ledigt för mig... rätt sjukt att man får gå till skolan på studiedagar och lov. Min skola är mer som ett fängelse. Saknar de gamla tiderna innan LBS...

Men jag tog lite bilder på stranden som jag tänkte lägga ut nu. :)

E N J O Y





fuskpäls OFCÖRSE. haha...

Lägger inte upp alla men det var iallafall några av fotona jag tog.

Peace
out.
Ronja:

neeej gud vad synd att din mobil e borta :(

2010-03-16 @ 09:15:52
Josse:

SV: ja rätt segt. -.- ligger den där ute plus linsskyddet kan inte börja leta efter den förrens bajssnön är borta haha.

2010-03-16 @ 21:04:28
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback