DONUT.

Då var helgen slut. Måndag igen -.-

Seg dag.. började ju inte så jävla bra. Försov mig (som ofta händer..) hade inte särskilt mycket tid på mig. Vaknade 06:45 typ och bussen går 07:09. Fick ta med mig ett äpple och banan som frukost på bussen. På tal om bussen så höll jag på att missa den. När jag kom ut var den redan där så jag fick kuta men jag hann med den ändå. :D pluspoäng to moi! men man har ju inte varit pigg i skolan idag direkt, hade verkligen INTE lust att gå imorse.. fiifan! säl och panda nannade sött på bussen. HA!

Tisdag imorgon. Börjar med estetisk verksamhet = bild = jävligt tråkigt. 3 timmars lektion också. -.- skittråkigt arbete nu. Har ju inte kommit någonstans. Har jag inte heller gjort på Medieproduktionen. Går inte så fint i gruppen. Hata onödiga arbeten!

Engelskaprov imorgon också.. får hoppas det går bra, har kanske inte råpluggat precis. Men faktiskt hela bussresan hem typ och sen bussresan till skolan imorgon. Man hinner faktiskt få in ganska mycket i huvudet på 40/50 minuter. På Torsdag är det temadag igen.. med temat hälsa. Jag och SEAL har frukost, avslappning och hållning. Hoho! vi hade först bara valt två men sen var man tvungen att ha tre.. lite synd eftersom det hade varit aschill med bara frukost & avslappning. Men jaja hellre "hållning" än yoga HAHA! ._.

Haha, jävla schema jag skriver upp här, huhu. Har nyss kollat på "Svenska Hollywoodfruar" det är faktiskt roligt ju. HÖHÖ! snart blir det väl sängen.. riktigt äcklig vecka nu. Eftersom vi har temadagen på torsdag.. just den dagen vi har sovmorgon så måste vi vara där klockan 08:10. Väldigt okul. Nu är jag nog klar här, blev ett låååångt inlägg.



RANDOM. Är hos mamma nu ju.

Peace out!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback