BLÅA SOLGLASÖGON OCH KEPA.

- Det är fräckare än fräckast!

HA!


missade 16-bussen idag för att jag och Mrs I alltid lyckas ha otur. Så här är det: den ska gå 16:00 från norra station, men brukar nästan alltid komma 1 eller 2 minuter efter. Men vartenda jevvla gång man är lite sen, då kör den självklart 16:00 som den ska göra. Men när man är där i tid och står och väntar på den då kommer den alltid någon eller några minuter över. S T Ö R I G T! men en bra sak var ju att vi skapade ett roligt minne inne på Åhléns. HAHA! men jao.. vissa tycker det är normalt att se två stycken stå i ett skyltfönster med rutig kepa och fräcka solglasögon. Vissa tittar gaaanska weird på en.   

Haha.. inte normalt. Isabelle är fräck som kommer på att göra sådana knepiga saker. Normalt blogginlägg, verkligen... eller inte. Jag är så jävla störd hahaha! men här tar vi ju inte allt på största allvar heller som jag har nämnt innan. :D då blir det tråkigt.

Sovmorgon imorgon! treeevliigt! ska INTE försova mig igen. Gjorde ju det förra veckan, det är fail att försova sig när man får sova mer än vad man brukar haha. Men jag la mig lite för sent då hehe. Jaja.. fan vad vädret är dåligt. Igår var det sol och jag frös inte utomhus idag är det äckligt gråväder och jag fryser utomhus. S E G T!
Men nu ska jag käka.



Peace out!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback