BEAUTIFUL DISASTER.

S U N D A Y. Vilket innebär ny vecka, ny måndag och skola IMORGON då.

Igår var jag hemma hos Sophia & CO. Trevligt trevligt! tittade på "Det regnar köttbullar" och någon skräckfilm, kommer inte ihåg namnet. Sov där, kom hem vid 16 ungefär. Då började jag direkt på bilduppgiften, den ska jag lämna in i morgon så att jag slipper komma på tisdag. Alltså då börjar jag 11:40 istället för 08:10. Lite mer chill! :-)

Imorgon är det utvecklingssamtal... segt. Alltså har man det i gymnasiet? ändrade "regler" eller va? ._. känns lite knepigt. Jajaaaaaa.. denna veckan i skolan verkar rätt så chill. Snart loov, gettt! och Madison på torsdag som jag har nämnt innan.

Nu ska jag läsa lite bloggar. HA EN TREVLIG SÖNDAGSKVÄLL!


random.

Peace !
Ronja:

Jag trodde inte att man hade utvecklingssamtal i gymnasiet, men jag har också haft det, så tydligen har man det haha

2010-04-03 @ 17:38:10
Josse:

SV: haha jag vet weird. mamma tror det är något nytt.... -.- Faktiskt jääääävligt töntigt.

2010-04-03 @ 18:10:54
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback