YOU GOTTA LEARN TO LISTEN, LISTEN TO LEARN.

Korv. VÄDRET ALLTSÅ. Det är = korvlåda! jag som ville använda mina nya sandaler nu i veckan, aja kanske går på torsdag ändå.. ;) det ska nog inte bli regn enligt SMHI i alla fall. Så man får hoppas på att det stämmer då! ser fram emot torsdag och fredag, nice nice nice!! bara typiskt att vädret ska bli sämre nu.. hähä, vore ju faktiskt mycket trevligare om det var lika bra som i helgen typ. Ska inte ta bussen förrens 09:30 imorgon som jag gjorde förra veckan. Från Vallberga då... in för en lektion sen hem igen, väldigt lönt men den läraren vill inte ge ledigt utan man måste vara där för att se på film typ, vet dock inte vad vi ska göra imorgon. Funderar på att dra ut en runda med Nasse snart, ändå rätt skönt väder.. tror jag. XD


HAHA. Ser ut som att jag verkligen försöker se coolast ut i världen, men är man schtekare så är det ju lite svårt att inte se COOL ut. HAHA! Skämt å sido...

FRED.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback