YOU SMELL SO FUCKING GOOD.

TJA. Idag vakna jag först vid 10 av pappa som sa hejdå, han ska till Sweden Rock idag så han kommer inte hem förrens på Söndag. Trevligt för honom! :D Sen fick jag sms av mamma.. så stack vi till Väla köpte ingenting.. har shoppat upp allt haha! tur man har fått sommarjobb :D åt en räkmacka inne på Ikea, gick runt där och nu är jag hemma igen. Är väl det som har hänt idag. Sen ska jag och Jenny iväg och handla också hah..;) Karsefors idag ju men Seal kan inte så det blir chill o grill istället. Gör inte så mycket just nu har jag ingen lust att dra iväg, trött idaaag, satt uppe till 03:30 och chatta på msn haha! XD trevlans.. nu har jag inte mycket mer att skriva faktiskt. 


r a n d o m

Ses så länge! ♥

 


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback