STORMEN STELLAN.

Det var stormen Stellan ovanför mig och Säl idag i bussen, jag lyckades fixa problemet, var ju för kallt med den på. MAN BORDE FÖR FAN BEHÖVA HA EN FLÄKT IGÅNG PÅ BUSSEN. Jag sa innan sommaren var här att "fifan vad varmt det kommer bli på bussarna sen när det blir juni typ..." HAHA IN MY ASS D: har kanske skett TVÅ gånger. Nu får det skärpa sig! varför ska Sthlm ha så jäkla fint väder och inte här nere i (nästan) Skåne. Det brukar vara tvärtom... uppskattar verkligen de dagar när det är typ 30 grader i solen. Jaja det kommer väl, men det är inte ofta nu för tiden, hoppas verkligen vädret skärper sig på lovet alltså. Nu är inte vädret så fult men hallu? man ska kunna gå i linne och shorts vid den här tiden i JUNI MÅNAD. Saknar sommaren som det var när jag var liten hoho. Haha arght inlägg det blev, men vädret är viktigt på sommaren tycker jag!

Haha... jaja, detta leder inte någonstans. Jag = whinare 1! ._.

Paddla imorgon sen hem, hahaha l00l. Blir alltså att gå upp samma tid som jag gjorde idag, eller skulle ha gjort.. gick ju upp mycket tidigare än jag skulle ha gjort men ao. SKOLAVSLUTNING SNART, VÄLDIGT FINT! :D :D :D

Hääjdåå, peace!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback