STOP THAT.

SALAD FINGERS ♥ 

Cha cha alla snyggingar! SKOJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA! jag har adhd idag (EJDEEEJCHDEE som det heter på engelska lol.) första dagen med rätt så NICE väder faktiskt, sov länge idag igen fast jag somna rätt så tidigt, jag är cp. Schteeekte lite i solen, sen cykla jag till Vallberga.. jag och min iPod. Fast det var fetmajobbigt eftersom att det inte var mycket luft i däcken (fast den cykeln är ändå jobbig att cykla på, men lite extra jobbig nu). Sen hade jag inte käkat mer än ett päron så jag höll på och dö när jag kom fram. Haha men jag var nära på att svimma där tror jag .__________. men skitsamma det gjorde jag inte nu så huhu!

Btw min hund är jävligt fin även så mina katter. Haha randomness

Bilder från dagen/kvällen:




Mer bilder senare, ska bada nu hah säkert sviiinkallt! även om det är en pool. Får la se, hörs sen! :}

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback