SOMMARFEELINGS.

NICE VÄDER I SAY! :D :D :D

Världens mest onödiga och chilligaste dag i skolan haha. Började 08:10 med att titta på Djungelboken, fett random film. Sen sluta vi typ 09:40 kaanske, i alla fall någongång vid den tiden. Sen skulle vi börjat 13 med mediekunskap men vi flytta fram det så vi börja vid 12, hade en liten tävling och vi vann nästan! kom tvåa i alla fall huhu. Stack och käka glass med klassen sen hem vid 13 ungefär. NICE men onödigt, jaja.. käkade inne i stan på Mc donald's idag istället för bajsVästergök! ;-)

Tog 14-bussen hem till Skummeslövsstrand (Sveriges längsta ortnamn! hahaaa) där väntade en trevlig underbar katt som jag nyss tagit massa foton på för att han är så fiiiiiin. Hade inte behövt ta med min skinnjacka idag, så jevla nice väder! man blir fan i mig glad av sol. ♥

Borde dra ut och sola för jag är VIT :( men det blåser lite huhu får se om jag orkar dra på mig bikinin eller något annat, inte så smart att sola i tajts och sånt kanske..

Nu blir det två bilder on my klädsel for the dag. Svengelska vi like haha..


Hade svarta tygskor på mig som inte syns på bilden. Sen släppte jag ner håret höhö, dessutom smycken på det! hah..

Brillorna på idag B-)
mvg-barnet:

azza du är tiiep ascool i dina solisar ;**<33 ily!<3

2010-06-04 @ 19:06:58
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback