SOLEN BLÄNKER I STELLANS PANNA.

w0w! nu är solen här, blir kanske ett kvällsdopp med Cederqvist sen.. och nu är det även så att Liseberg har blivit framflyttat till Lördag. Hade passat lika bra på Söndagen men nu blev det så, en dag närmare dit i alla fall! :D och midsommarafton på fredag, nu har man i alla fall någonstans att dra till.. tackar för det! :)

Och just det, jag och Jenny kom hem från Väla & Ikea för ett tag sen. Köpte inte särskilt mycket eftersom att jag är pank just nu, men jag fick låna lite pengar så länge så det var ju nice. Köpte ett par öronhängen och en BH, ville ha två biknis på Gina också men naae, väntar lite och ser om de får in den som jag hade tänkt köpa först.


HAHA WTF.

HA DE NAJS!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback