PALLA RUBRIK, KOMMER ÄNDÅ INTE PÅ NÅGON.

Sitter hemma hos mamma nu, har inget att göra som vanligt går ju bara VM på tv typ och sen aa, händer inget kul helt enkelt men men. Mamma har köpt nypotatis och nice kött, älskar verkligen nypotatis det är gyttttt! hah :D HAHA! såg nyss en rolig reklam från FELIX, där de tog upp att det fanns en grupp som typ heter "Jag äter ketchup till allt förutom pannkakor" såg den gruppen idag och nu var den på tv:n. Haha! B-) just det! idag kom mina nya sandaler hem, mamma erbjöd mig faktiskt att köpa dem eftersom att de var på rea och hon skulle också handla så det var ju nice. Kan lägga upp bild senare.. :) vill också ha en bikini som jag såg i Sofis mode, fyfan så snygg den är. Måste få låna lite pengar och köpa den haha, typ vit med blommor på, också volanger! NICE tycker jag.
Det blir väl Liseberg snart också hoppas jag! det är en av de bästa sakerna med sommaren. :D

GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER IGEN, BLIR FAN FETT ARRRGGGHHH >.<
isabelle.:

Just fan, La till "Tälta" dirr! ;D ÄLSKA NYPOTATIS! <3<3<3 GAaARRHHhHFfkllbFF! :D :D

2010-06-15 @ 22:13:48
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback