TUESDAY/15.

Kom hem från Vallberga för ett tag sen, jag var ju i Laholm hos tandläkaren sen körde jag till Vallberga och gick med Nasse till Skummeslöv. JAG HADE INGA HÅL! :D :D :D jäävligt nice! kanske inte så konstigt för er men jag får hål rätt så lätt så det var ju nice. :-) ska nog ut och springa/gå i skogen med Nasse sen ikväll.. bara det inte regnar! måste få upp konditionen igen, hade mycket bättre förra sommaren. Dumma vinter som förstör haha! tyckte jag hörde att det åska ute.. kasst då.. -.- hmm.. ska man göra ikväll då, bara väntar på att det ska hända något hela tiden, så seegt här. Måste fan se SATC 2 snart alltsååå! får göra det någon dag med någon frivillig. XD

Äh vafaen, gick inte att ladda upp någon bild eller ladda upp gick men den kom inte fram här eller hur man ska säga.. är jag förvånad? nej inte precis, krånglar så jävla ofta för mig.... -.-

Hörs


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback