IT'S HOT AS HELL IN HERE.


BULLET FOR MY VALENTINE

Bra låt som vanligt tycker jag då, huhuhu! :D

Bussen går 09.30 så jag ska gå typ 09:17 haha, jävlar vilken chillmorgon jag haft eftersom jag vakna 06:00 typ. GETT, dock fick jag inte så mycket sömn men jaja. Det kommer jag få gott om.. SNART SOMMARLOV FÖR FAN!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D är så lycklig nu för tiden! dock har jag börjat ändra mig lite om Metaltown VAFAN... :'( tänkte på hur underbart det skulle vara och få se dem LIVE. Får hoppas att det inte dröjer alldeles för lång tid tills de kommer tillbaka till Sverige igen! fan hatar mig själv ibland så HÅRT. JAJA jag ska se dem nångång i mitt liv hoho :) nördfaktor 100000000000 här ja.. sorry. Har inte så mycket att skriva, en tre-timmars-lektion idag sen hem igen haha.


Fick bli en bild på dem bara för det... håhåhåhåhååhåhååååååå

l0l FYFAN vad töntigt inlägg. Jaja det blev så nu för jag kanske är en tönt 8-)

SES SENARE FUCKERS!



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback