IF I'M A FAILURE, YOU'RE A TRAGEDY.

SOMMARLOVET ÄR NÄRA! :D :D :D
Ska i alla fall ha mina sandalisar imorgon hur vädret än är, liksom tygskorna läcker ju ändå in om det regnar så då är det skönare med sandalisar (fräckare att säga/skriva sandalisar än sandaler hahaha) blir ingen speciell klädsel, alldeles för kallt med kjol för jag har inga hudfärgade strumpbyxor. Ska ju regna imorgon nu.. väderprognoserna uppdaterade eller något.

DÖ JÄVLA BDSUHGAEHGTREGNJÄVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!!!!!!

Sorry, men det förstör ju. Var så jääääääkla sjukt blöt idag! jaja allt mina inlägg handlar om just nu är ju regn, fan va tradig jag är. Whinare nu för tiden.. ska sluta. Sommarlov, NICE DET SKA BLI! BBQ och sånt fräckt ;)

Sista meningen om regn! HOPPAS DET INTE REGNAR IMORGON, regnet borde vara slut så som det pissa ner idag.


ADEPT

(Nej. Du gillar inte metal för att du hört en låt okej.. haha.. fuckin wannabes -.- och jag försöker inte vara cool, det tillhör min personlighet and my åsikt och det är ju min blogg höhö ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback