COME ON AND DANCE AWAY.


Sitter och lyssnar på lite musik
, ska snart återgå till SATC. Redan sett avsnitten men det finns ju ändå inget kul på tv.. usch drömde en äckligt hemsk dröm inatt. Jag drömde att SKOLAN HADE BÖRJAT IGEN! redan, blev så rädd när jag vakna.. får ju tänka efter haha. Minns att jag inte hade några skor på mig när jag gick till skolan haha vafan, och Säl var också med i min dröm haha. Jaja det är över 2 månader kvar! :D :D :D

Har nu även lite mer planer för sommaren. Ska ju till LISEBERG med Sophia, sen ska jag bo i Ränneslöv på LANDET ett tag. Det är min moster och hennes familj som ska på semester så jag ska ta hand om lite får, deras hund och Nasse får också hänga med och bo där, så får hon hundkompis haha. Ser faktiskt fram emot det, får lite pengar också ett kul sommarjobb isåfall hah! :-) Sen så ska jag ju sommarjobba (städa) den 19 Juli i tre veckor. ME LIKE CASH! $$ håhå, ny mobil och kläder :D :D :D sen kommer ju Lisa snart vecka 26! ♥ också ska jag tälta, sen hoppas jag på trevligt sällskap på tennisveckorna, och midsommar.. höm.. undrar vad man ska göra då. Sen ska jag of cörse cykla till Maxi, köpa BEN & JERRYS och fetmasaker.. det gör jag & Lisa när hon kommer mohaha! fan ta vädret om det är INTE är sol då. Ska ju bada & sola också, bör väl bli liite varmare snart så att man kan göra det utan att frysa. Tjuvbadade ju i Lördagskväll med Jenny och hennes kompisar i tempbassängen här nere, höh nice men rätt så kallt. Sen käka goda saker, nypotatis, körsbär, jordgubbar och sånt NIIICE som hör till sommaren. Sen vill jag ju såklart tillbringa många dagar och sena sommarkvällar med fina vänner & familj. ♥

.. och en massa andra småsaker som hör till SOMMAREN.

Blev ett rätt så långt inlägg ju, det var inte planerat men aja nu ska jag titta vidare, peace.



isabelle.:

Jag drömde fan också om skolan häromdagen!!! :O svinäckligt ju, vaknade helt lökig typ. HAHA!

2010-06-19 @ 20:12:30
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback