YEEEY, ROLIG DAG :D

Har det väldigt okul just nu, hade vädret varit bättre hade man ju kunnat ligga ute och sola åtminstonde. Det är rätt segt att två av mina buddies jobbar denna veckan och sen när jag börjar 19:e, då är det säkert ingen som jobbar haha. Känner mig ensam, lesen hest ensam i hus. :C

FÅR SÅN JÄVLA ADHD på Grooveshark's ÄCKLIGA reklam som ligger vid sidan, så när jag lyssnar på musik så kommer det en äcklig fotbollsreklam som gör ljud, ni kan ju tänka er hur störigt det är när man lyssnar på musik. Man kanske ska köra hem och hälsa på katterna haha, fast jag ska köra ner till fåren också (finns fler får lite längre bort) ska räkna dem och kolla så att de har vatten. AAAAAH! den jävla cpreklamen kommer asofta >.< alltså jag går nog fan in på Youtube och lyssnar istället :@!!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback