TURN TO DESPAIR.


Hej. Idag är det jävligt varmt ute, vilket är NIIIIICE... ska snart gå och lägga mig i solen :) igår var Sophia här, trevligt. Mötte henne i Skottorp sen körde vi till Maxi och köpte godis, chips&dip (chippe & dippe: översättning till Säl) sen så blev det kvällsmat på Mc donald's hehe! lite fetmadag igår alltså. Får la använda deras träningsmaskin eller inte höhö, den börjar jag använda om jag märker att byxorna inte passar längre muhaha. Nae nu drar jag ut och solar B-) hör av er om ni vill bada haha.

To much sorrow no tomorrow!

The Säl:

tack för översättningen, hade inte fattat annars! ;D

2010-07-13 @ 23:06:01
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback