TIDSFÖRDRIFT.

ANTINGEN ELLER
Kjol eller shorts? - shorts
Linne eller t-shirt? - båda
Bikini eller baddräkt? - bikini
Kärlek eller strul? - kärlek
Fest eller myskväll? - fest men de är nice me mys också ibland håhå
Dag eller natt? - natt
Sola eller bada? - bada (bara det inte är föör kallt)

SOMMARFRÅGOR
Gillar du sommaren? - ohjaaa
Vad är det bästa med sommaren? - vädret, slipper skolan, friheten typ ;D
Brukar du sola mycket? - nae sådär
Blir du lätt brun? - ja fast inte så mycket men det går snabbt o få färg typ lul..
Brukar du åka båt? - väldigt sällan

KILLAR
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - ehm inte tajta speedos men äh vafan bara inte det fast iofs kan ju funka på vissa ;) lol..
Magrutor eller ölkagge? - magrutor
Blonda boys eller mörkhåriga? - spelar ingen roll
Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
Har du strulat med någon riktigt ful? - nej
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - ne tror inte de
Har du strulat med fler än 2? - mm

KÄRLEK
När kysste du någon senast? - typ 2 veckor sen
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - samma
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - nej
Gillar du någon nu? - maybe
Har du pojkvän just nu? - nej
Har du någon gång varit olyckligt kär? - nej

VÄNNER
Har du många vänner? - lagom
Vem/vilka är dina närmsta vänner? - de som jag har känt längst typ 
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - sophia, säl 
När senast var du med några? - i förgår
Brukar du vara med vänner på helgerna? - jaupp
Vilka brukar du umgås med på skolan? - Sigrid och Säl :)

SPORT
Gillar du någon sport? - nej
Trivs du med den? - korv
Vad är det bästa med den? - blgpeårhqädföqg
Vad är det sämsta med sporten? - ......
Har du många vänner inom den sporten? - örka
Är det en lagsport eller enskild? - ...
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år? - sten

RANDOM FRÅGOR
Har du en egen dator? - nej
Har du ett träd utanför ditt fönster? - har jag ju faktiskt ja, den var random
Bor du i villa eller lägenhet? - villa
Äger du ett par rosa skor? - hm ..nej det gör jag nog inte troooooor jag
Har du en vit bh? - aa
Vad har du för mobil? - iPhone
Anser du att du är smart? - jo ibland
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - JA
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - ha! jo jag har faktiskt upptäckt en bra sak.. jag kommer ihåg folk jävligt lätt haha sen så är jag ju riktigt fräsig ibland ju B-)
Vad har du för hårfärg? - blond
Vad ska du göra imorgon? - jobba, dra till Båstad (Diggiloo)
Var det här testet roligt? - tidsfördrift i SAY!

isabelle.:

HAHA! Sportfrågorna var fan FTW. xD Och yeep, du är fräsigast i stan min lilla Panda! ;D

2010-07-29 @ 16:18:27
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback