SOUND THE ALARM.


Tycker inte om vädret lika mycket idag.. och idag gick jag verkligen inte upp klockan 8, utan var alldeles för jävla trött vid 9.30 så det blev att jag inte kom upp förrens 13 haha. Jag gillar faktiskt mer att vara uppe lite tidigare på morgonen och inte sova SÅ länge, men jag är helt enkelt FÖR trött för att gå upp då. Det hjälper inte att jag ställer klockan.. ibland minns jag ens inte att jag har stängt av alarmet SÅ trött är jag, haha. Jag brukar lägga iPoden så att jag måste gå upp för att stänga av alarmet men då går jag bara tillbaka och lägger mig, mina ögon går inte att hålla öppna typ.

Får väl gå ut och titta till fåren snart, haha.. och se till att katterna har mat. Får ser rätt så roliga ut btw, låter rätt kul också.

PEACE

esset:

Ball bild!

2010-07-06 @ 17:38:51
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback