SHE'S ON FIRE.


Har en låt i huvudet som aldrig släpper, eller det har jag i och för sig varje dag typ. Denna gången är det åtmistonde en bra låt, för någon dag sen hade jag en dansbandslåt i huvudet... (inte för att jag lyssnar på dansband då haha) lite i-landsproblem sådär.. nu är det ett får mindre i hagen, den klara sig inte.. tråkigt att sånt ska hända. Aja, får nog snart gå ut och kolla till dem och baggen aka SUPERPAPPAN. Han står ju själv, Nasse är verkligen intresserad av honom så hon reta upp honom så att han började stånga på staket mot henne, så jävla fult hah.

Har ändrat lite med rubriken, men det ser inte så nice ut att ha så stor text om man har för långa rubriker, så jag vet inte ännu huhu.

Nu ser jag baggen genom fönstret, han är fet.. en stor man är det. Jag tycker han är lite gollig :)


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback