SHAKIN'

GOD MORGON. Eller för mig i alla fall, vakna för en stund sen.. var tvungen att köra Jenny till jobbet.. tack för att du spelar hög musik när jag ligger och sover (eller försökte, vakna ju..), måste äta frukost nu. Jag tycker verkligen inte om frukost ska jag säga er, höhö. Det anses vara det viktigaste målet på dagen, hade det inte varit så "viktigt" hade jag aldrig käkat frukost. Mycket godare med lunch lite senare haha. Fast det händer ett antal gånger att jag hoppar över eller käkar chippe i stället HIHI! :D

Måste städa klart rummet idag.. men fan va mycket mer plats jag fick för annat.. har slängt en hel del skit. Sen hitta jag massa gamla böcker och sånt från skolan som jag ritat och skrivit i, haha man skrev rätt fula saker. Som jag, jag hade en 1:a bästis och en 2:a bästis, och 2:a bästisen var bara min bästis i skolan. För man kunde inte ha två 1:a-bästisar, haha W T F. Ew, mina cornflakes är helt mjuka nu.. skriver senare!


Utanför stadshuset när jag slutat jobbet och väntar på pappa. Intressant o veta var jag tagit kortet eller hur?
._.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback