RANDOMNESS.

Jag har nu 13 766 bilder och 157 mappar i min mapp på datorn. EHHHHHHHHHOHO damn, jag har tagit mycket kort i mitt liv. Alltså idag när jag skulle städa en toalett, så var det en bild på hur det såg ut inne på toaletten utanpå toalettdörren... alltså det är fan random, fult också. Sånt skrattar jag åt.. såna random saker. Random inlägg i know. Kom typ nyss hem från Båstad, kollade typ en halvtimme, 45 minuter sen var vi runt i Båstad mest.. rätt så dött faktiskt. Bajsvädret var nog en stor anledning.. aja får hoppas på festligt i helgen! nu måste jag göra min macka och sen gå och lägga mig i sängen och kolla på lite SATC, jobb imorgon ju sen återstår bara 5 dagar till sen så är det slut! :D :D :D

GODNATT.

FYC:

Oj vad lite mappar! :O Jag har massor..!

2010-07-30 @ 15:49:53
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/
Anonym:

hot :O

2010-09-05 @ 11:36:28
Josse:

SV: du behöver ju inte va anonym ;)

2010-09-06 @ 21:15:36
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Anonym:

joodå ;)

2010-09-07 @ 14:53:12

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback