WONDERFUL.

REGNJEVEL. Aja, chillig dag på jobbet.. min "städledare" snacka en hel del (hon är aldrig tyst haha) och jag sluta redan klockan 12. Lite tjurig blir man ju.. att det ska regna idag just idag när jag ska vara ute hela kvällen typ. -.- aja blir säkert trevligt ändå. Sitter och fixar låtar till iPhonen nu, det funka ju nu äntligen efter jag hade raderat alla och lagt in de igen. CP ._. jaja nu har jag ungefär 200 låtar i alla fall, saknas ett antal men ja.. jag får försöka fixa så många jag kan. Musik är viktigt, särskilt på bussen från och till skolan (när säl inte är närvarande på bussen då förstås hoho)

Har varit inne och kollat schemat och jag ska börja 08.10 FYRA dagar i veckan, alltså förfan.. D: slutar tidigt EN dag, sen är det typ till 16 varje dag. Jävla korvmänniska som sitter o gör schemat. Tisdagen är bäst för den är kortast men självklart ska idrott ligga på den dagen, vilket gör den jävligt mycket sämre. Jaja.. bra med en sån dag i alla fall fast det hade ju inte skadat om den hade kunnat ligga på fredagen istället. Igår var jag och Nasse ute en sväng och fan vad varmt det var eller väldigt varmt för att vara så sent på kvällen vid stranden. Vi hade det så mysigt, Nasse och jag ♥ fota lite igår också, så jag kan lika gärna lägga upp några bilder nu.
















All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback