MADISON.



Det blir nog Båstad ikväll till Madison :) lär vara fullsmockat där ikväll, hoppas man kommer in utan förköp då hah. Alltså jag måste bara skriva det igen F Y F A N !! vad varmt det har varit idag, men jag klagar inte! perfekt att bada då ju, nicenicenice! men jag tänker inte skriva det som status på Facebook som alla andra gör, alla vet att det är varmt och då behöver ju fan inte alla skriva det för det är tråkigt att läsa faktiskt. >:P JAJA nu lät det som jag bryr mig jättemycket om folks statusar, men naej kände bara för att skriva det haha. Btw nu blev vädret lite sämre, det regnade nyss och undra om det var åska jag hörde nyss aja, ha de nice ♥
Gabriella:

Åh, jag hatar de :-(

Har nu helt vänt på dygnet, inte bra!!

2010-07-12 @ 00:21:56
URL: http://cederhoorn.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback