LOST IN DREAMS.

Brist på rubrik, (jag tog en text som står på mitt linne hahuaauha) har inte bloggat för jag har inte kunnat på grund av cpstörda människor när det gäller vårt bredband, de hade failat lite och vi har fortfarande inte fått tillbaka det, och det är fan jobbigt utan internet hehe. Nu är jag i alla fall hos mamma. PALLA jobb imorgon säger jag bara, kändes tradigt nu i helgen eftersom att jag varit uppe till klockan 2 typ hela veckan för att jag har gjort saker och sen när helgen väl kom då hände det inte ett skit. Installerade vår nya skrivare igår, ASNICE! fotopapper och sånt också plus att man kan skanna och kopiera. Trevlans! har shoppat en hel del i veckan också.. men vill ha mer haha! hittar asmycket kläder nu för tiden, både jobbigt och kul. Visar vad jag har köpt sen när vi fått tillbaka vårt internet där hemma. Sista veckorna som är kvar av sommarlovet sen ska fan bli ROLIGA annars skjuter jag mig själv.

Jävla bögcp.. nu går det inte att ladda upp någon bild, vet inte varför, det står "klar" sen så bara försvinner bilden. Höhö, adhdutbrott. Tycker ju inte om när det inte är någon bild korv.

AJA, lovar att uppdateringen kommer bli mycket bättre sen när det är fixat där hemma. :-)


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback