LET'S CELEBRATE, GORGEOUS!

Hej igen. Eftersom jag har bloggat kasst gör jag ett inlägg till, sitter i soffan och lyssnar på musik.. det är fint men jag fick sån jävla lust att spela GH men det är ju inte här så det får va så. Kanske får gå och lägga mig snart, fast även om jag säger det lär jag inte göra det. Aja, jag klarar dagen imorgon.. brukar gå upp 10 minuter innan vi ska åka så.. hähä. Nae, ska sitta här och lyssna lite till sen får jag gå och göra mackor tills imorgon. -.-


jag vet brusig bajsbild men det är den färskaste bilden jag har, pallar inte ta nån gammal jag redan lagt upp helt enkelt ;)



We’re swiming and sinking,
We’re running and falling,
We’re breathing, not living,
We’re crashing down!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback