KNEPIGA STEFAN.

Nice rubrik jag vet. JEFFLIGT fin dag idag faktiskt, sov hos mamma inatt. Vaknade.. jag och mamma (+ NASSE) drog till hundbadet, var där i några timmar... alla ni som inte har badat i havet denna sommaren (om det nu finns någon som INTE har gjort det) GÖR DET! varmt och rent var det i alla fall där jag badade i Skummeslövsstrand. Mycket trevligt. Sen kom jag hem till en gullig katt som heter Pysen aka älskling och nu är jag hemma hos mamma igen, vi har ätit grillat och chillat. Sitter faktiskt ute nu med datorn, nice det också så man slipper vara inne (är ju så skönt ute). Imorgon vet jag inte vad som händer, har inte planerat något.. är det samma väder som det var idag kanske det blir att bada igen.

MÅSTE också säga att baggen som jag blev vän med i Ränneslöv, han heter Christer. Pappa hade döpt honom till Fabian men sen fick pappa reda på att han hette Christer, fifan! awesome namn på djur eller HAHAHA. Har ens inte orkat lägga över bilderna från bonnalivet ännu, glömde dessutom att ta kort på Pettson. Typ världens keligaste katt, och han gillade mig, han brukade inte vara där särskilt ofta sa min faster men nu när jag kom dit så har Pettson varit där varje dag, muha! sen fanns det en annan äckligt fin katt som hette Gozzy tror jag (kommer bilder på snyggingen sen). Oooh, intressant inlägg för de som gillar att snacka om djur hehe. Jaja, jag har fortfarande ont i halsen -.- suger riktigt hårt, hoppas jag blir bättre imorgon och inte sämre. Peace


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback