HOT AS HELL.


HOT AS HELL
idag också, nice men lökigt. Vaknade runt 8.20 idag antagligen vaknar jag så tidigt för att det blir så jäkla ljust i rummet. Kanske ska dra ner rullgardinen på kvällen fast ändå tycker jag det är bra att jag vaknar då annars sover jag väl till 12 eller något. Försökte somna igen men det gick inte, så jag gick jag upp ungefär 9.30. Jävla äckelmygg, har ju självklart fått några myggbett under natten och ett sitter på armbågen så att jag inte kan luta mig på den haha, och det är lite svullet, fifan så äckliga insekter. Undrar om vädret håller i sig, ser ut som att det kommer bli lite grått sen (är nog redan lite grått tror jag, ser bara den blåa sidan här hah). Palla grå himmel, fast i och för sig hellre varmt och grå himmel än klarblå himmel och kallt. ;)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback