GODKVÄLLEN.


ser ut lite som en bebis på bilden men det är okej ibland tycker jag

HEJSAN. Sitter här i det lilla kontoret i Veka, haha fett gytt med en riktig datorstol och ett stoort datorbord. Tydligen har de satt skydd på sin dator så att deras barn inte ska komma in på sidor som innehåller våld etc. Jag som ville titta på Salad Fingers men det gick inte här huhu. I och för sig kan jag kolla på Youtube, men jag ville mest titta på kläderna man kan köpa hahaha. Sicken HOT dag, DAMN! nice, var hemma lite innan och badade med Jenny i 1/2 meter vatten i vår pool (den är visst sönder..) aja gott ändå svalkar ju. Funderar på om jag ska tappa upp ett bad och chilla lite, fast är egentligen inte så sugen på ett varmt bad. Får kanske bli en annan kväll istället.. too hot today. Madison imorgon, vet inte hur det blir med det har inte snackat med någon och jag går nog helst inte dit själv hehe. Jag dödade en fet äcklig skalbagge i badkaret innan.. HA, >:D jag putta ner honom där och fyllde på med lite vatten sen åkte han ut. Vill helst inte ha en skalbagge i röven när jag ska gå på toaletten.

Fan blev ett rätt så långt inlägg ändå, trodde inte det skulle bli det men jaja okej.

Gabriella:

Najs blogg!

2010-07-11 @ 00:45:53
URL: http://cederhoorn.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback