BAD LUCK.

SNEEIIÄLLA hals bli bättre, håller på att bli sjuk.. kul. Verkligen. Ska ju för fan börja jobba snart också då kan man inte vara sjuk, får ofta ont i halsen, aldrig (eller väldigt sällan) huvudet som många får. Bortsett från min hemska migrän som kan komma ibland men jag menar vanlig huvudvärk har jag inte alls ofta men halsen ska alltid bli dålig. >.< aja får hoppas att det vänder men jag hade mindre ont innan... korv.

JUSTÈ jag är hemma nu :) fick 1000 spänn.. ett litet sommarjobb där ja, fan nice! :D nae, nu ska jag titta på ett sista avsnitt av SATC sen försöka sova, det är i alla fall lite svalare i mitt rum nu när jag har öppet mitt fönster.


LaL, random bild på en gammal outfit eller gammal o gammal tagen nu i sommar.

Sov gott. ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback