12/07/10.



Måndag V. 28.
Det betyder att jag börjar jobba om en vecka, om en vecka ska jag vara i Laholm klockan 7 från måndag - fredag.. fifan, aja pengar är pengar! ;) och igår var det Madison, och vi fixa förköp också eller det ska Jenny ha ett tack för, huhu :) kan ju säga att där var inte lite folk om man säger så, känns som att där var en hel del tursister inne på Madison också. Det gick knappt att vara inne, vi var ute för det mesta FYFAN vad äckligt varmt det var på dansgolvet. Sov i Skummeslöv i natt, men nu är jag i Ränneslöv igen tror inte vi ska sova här i natt för imorgon kommer de hem. Har inte sovit gytt i natt, har vaknat flera gånger.. tror det är för att det är så varmt i huset. Hatar att sova i sån värme, får se till att det är kallare i mitt rum sen.

Peace

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback