WTF.

NOOOO! nu har jag faktiskt lite panik. Idag när jag vaknade kände jag att jag hade ont i halsen. Precis så som det känns när det är en början på halsfluss. Det är ju helt sjukt om jag får det nu igen. Det var fan inte längesen. Vad har hänt med mitt immunförsvar? det suger verkligen just nu. Men det kan ju bero på att jag inte hade så jävla varma kläder på Madison det lilla man var ute. Men ändå... lite weird. Hoppas det blir bättre, annars blir jag ledsen i ögat. För jag vill INTE uppleva den smärtan igen. D:< idag ska jag inte göra mycket, ska hem till mamma lite senare.


Peace.
Lisa:

BAJS!!!

2010-02-01 @ 20:22:11
Josse:

sv: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! D''''''''''''''''''''''''''''''''''''''':

2010-02-02 @ 08:59:28
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback