TRÖTT.

Sov för länge. När ska jag sluta.. blir ledsen på mig själv. Men jag kom på att det kanske går bättre om jag går och lägger mig lite tidigare, hehe. Somnade väl runt 04:30 inatt igen.. hahaha. Men vi kollade på film ju, "Paranormal Activity". Jenny tog reda på att den inte var baserad på en verklig historia, skönt men ändå lite tråkigt för den var ju så jävla verklig. Sen efter den var slut var där en annan film som vi fasta för lite, haha. Men jag la mig faktiskt tidigt, men somnade inte tidigt. Det är skillnad hoho! XD Igår var jag, Jenny och Nasse ute och lekte i snön.. haha! sen försökte vi få Nassehund att åka pulka men hon ville inte. Hon hade fullt upp med att bete sig som en hund. Finns lite bilder på Jennys blogg. ;-) Idag ska jag nog hem till mamsen, fast såg att adhd-barnet hade kommit hem också. Vill faktiskt leka med henne i helgen.


Fick bli en bild på pepparkakan och liket. Hohoho. XD

Peace
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback