SOVMORGON

GÖTT! sov till nio idag. :-)  ska snart börja klä på mig och börja fixa mig. Något mindre trevligt var när jag gick ut i vardagsrummet och där ligger bajs på golvet. Trodde först det var spya men jag tror nog mer på att det var skit nu. JÄVLA hund som ska äta allt som finns, vi brukar ju släppa ut henne på kvällen snabbt innan vi ska sova, så går hon och kissar själv. Men tydligen går det inte längre för då äter hundjävlen massa skit & grejor där ute. Har ju alltid sagt att katter är smartare. Kanske lite taskig mot Nasse att säga "hundjävel" men det är inte så jeddra nice att plocka upp löst hundskit. Haha! hoppas ni inte blev äcklade nu. Nu ska jag dra.
Jaffas nos brukade vara svart... nu har hon svikit oss och skaffat brun nos.
PEACE.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback