S.N.Ö

Jaha, rätt mycket snö ute nu. Fint :-) men det kunde ju sett ut så här på julafton istället men jaja. Stör inte mig så mycket, tycker snön är NAJS! om jag inte hade varit sjuk kunde jag varit ute, eller umgåtts med kömpisar men nehe. Tar tydligen långt tid för den jävla halsen att bli frisk. Men jag måste ju faktiskt säga att den är mycket bättre idag! o de é najs. Börjar bli lite tveksam på det där provet jag ska göra eftersom mina fingrar fortfarande är "stela" hahaha. Jag lämnar helst inte in ett prov som inte är läsligt.

Peace
JJ
Ronja:

haha jaa snö är nice, vi hade faktiskt rätt mkt snö här på julafton haha :)

2010-01-06 @ 17:20:48
JJ:

SV: Jaaa. Här hade det ju börjat smälta så det var lite sådär.. nu är det perfekt med snö. :-)

2010-01-06 @ 23:00:59
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback