PATHETIC.


Blev inte så nöjd med bilden för den är tagen genom fönstret och jag hade inte mycket tid på mig, haha! tog liksom denna igår morse. XD men men.. den får funka.

De största töntarna är dom som går runt med en bandtröja och inte ens lyssnar på bandet. HEHE! men det är så jevvla tråkigt tycker jag. Man ska inte sälja sånt i vanliga klädaffärer för då kommer dom töntarna. Nu är jag inte taskig, jag säger vad jag tycker och "tönt" är inte världens seriösaste ord heller. :D så att ingen blir upprörd och inte tål lite skämt. Jag köper iallafall bara tröjor som jag kan stå för. Därför skulle jag vilja ha en tröja med texten "Har du inge tv hemme ellä?" HAHA! fräsigt som fan. Jaja, folk får väl se ut som dom vill, men jag tycker det är lite knepigt. Hohoho. Nu har jag äntligen blivit av med engelska-redovisningen - GÖÖÖÖÖTT! finns nästan ingen bättre känsla än när man går tillbaka till sin plats i klassrummet, haha. Engelskan var då sist, gick till 16:00 från 08:10 idag. Hade först estetisk verksamhet -> mat -> multimedia. ÄCKLIGT KALLT ÄR DET!! Jag hann inte duscha igår kväll, så jag bestämde mig för att duscha på morgonen. Om håret fryser när man är ute är det fan för kallt. Trött på detta nu, hellre att det snöar och är 0 till -1 än -10. Nu ska jag se på tv. CIAO! :-)



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback