ONE WEEK AGO.

Jaha. Nu har det varit År 2010 i en vecka, trevligt. Nästa torsdag blir nog mindre trevlig för då är jag på en annan plats, hahaha! somnade lite för sent igår.. jag och Jenny startade Sex and the city-filmen och den är ungefär 2.5 timmar lång så det slutade med att vi ungefär somnade någonstans vid 5 kanske. Jag måste vända på dygnet nu lite, hur ska jag annars klara att gå upp 5. HAHA! Idag tänkte jag gå ut med Nasse sen händer väl ingenting kul... jag hade velat åka till Väla idag, för jag vill shoppa. Faktiskt inte bara kläder utan smink&ansiktssaker o sånt skit. Har inte särskilt mycket av det där. Men det får bli Väla en annan gång, nästan bättre desto längre tid det går eftersom att pengarna blir mer och mer då. Hoho! BTW. Nu har jag lagt in bilderna från Nyår på Facebook, några av dem i allafall. HEHE.


Peace
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback