MJAU.

Inte så längesen jag kom hem från skolan, fängelset *host* var nyss och handlade med mamsen hoho. Förlåt mina små vänner att jag inte uppdaterade igår men jag orkade verkligen inte. Inte min dag igår om man säger så. -.- BUT NOW I'M BACK!! Jag vet att jag sa "minst 1 inlägg om dagen" men jag ändrar på det lite tror jag... hehe. Vi säger så här jag skriver så ofta jag kan!! men oftast skriver jag ju varje dag, hihi. Dagen började med estetisk verksamhet, totalt onödigt men nu är det så och jag har bild, som jag har nämnt. Har äntligen kommit igång med serien. Den handlar om Pysen my baby (min katt, borde ni veta?) haha! :D gölligt tycker jag. Snart ska jag käka nån vit fisk med kokt potatis och min goda romsås. Ska bli NAJS eftersom jag fick äta en raggmunk med lite lingon idag, inte najs. Jag & säl är nog dom enda som inte tycker om deras jevvla buffé. Förutom en fisk och deras spagetti. Har nog inget mer att skriva nu, byebye! :-)


HAHA :D hittade denna i min mapp på mammas dator. Så fult. LAAAAAAAL! (lol då alltså)

PEACE
JOSSE

Jessica:

"the great adventures of Pysen", kan se det framför mig:P Blir kanske nästa stora bästsäljande serie??

2010-01-21 @ 21:43:19
Josse:

Sv: haha, han har ett väldigt intressant kattliv så ja det tror jag. XD

2010-01-21 @ 21:55:16
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback