HAPPYFACE.

Min hals gör inte alls lika ont längre. De é najs! den är ju inte helt "normal" men snart, lite mer medicin så är han snart tillbaka igen. Haha, ja det är en han. Eftersom att jag kan äta nu så skulle jag få bestämma mat idag, för att jag har svältit dessa dagarna. Blir nog Mc donald´s.. hahaa! var så jevvla sugen på det igår, men mamma orkade inte köra då. Men idag var hon gullig och sa att jag fick välja vilken mat. :-) hihi.

DET ÄR MENINGEN ATT DET SKA VARA HÅL I TRÖJAN (är dessutom syrrans) haha, ni skulle hört min pappas kommentar när han hade tvättat den. "NAAAAJ! det är kaninerna!" Vi hade ju kaniner innan. Haha, så fult.

Peace
JJ
Jessica:

haha, kan riktigt höra det där "NAAAAAJ":et xD

2010-01-08 @ 11:15:36
JJ:

Sv: hahaha. Jag med XD

2010-01-08 @ 14:23:54
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback