HALSFLUSS IN MY ASS.

HATAR DET. Jag hoppas att ingen för uppleva denna hemska cp-smärtan i halsen som jag gör. I natt gick det fan inte att sova så jag fick åka in till sjukhuset i Halmstad och få lite tabletter, väntar nu på min medicin. Fick i allafall en tidning av mamma♥ för medicinen fanns inte så jag fick bara tabletter igen. Tabletterna hjälper inte så jävla mycket direkt. Sen fick jag morfin och det ska ju göra en snurrig och "hög" tydligen men jag kände inte av någonting alls. WTF?! haha. Jävligt bra att man ska göra matteprov den 11:e också, inte så jävla lätt att plugga när man är sjuk och inte kan skriva ordentligt.. min början på 2010 kanske inte var så bra ändå. Hoho. "Sjukligt" inlägg, men jag skulle ju berätta om min dag. Mina dagar består av ingen mat, tabletter, sova, läsa Chic och Sofis mode, titta på tv. Äckligt! D: Önskar mig själv att krya på mig och alla andra: hoppas ni har det bra och är friska. :D

 
H A H A! en bild som inte är så jävla pigg, är så gott som död. XD

Peace
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback