ALL HOPE IS GONE.

Tråkigt är detta! vill ju hinna göra roliga saker innan skolan börjar. -.- USCH! vill inte, tar gärna lov för alltid. Hehehe. Orka att jag liksom ska ta bussen från Skummeslöv klockan 06:05 något sådant. JAG SKA GÅ UPP FEM TYP! FEM! det är inte normalt. Nu kommer jag aldrig mer få se på "Vakna med the voice" på läänge BUHUUU! :'( fan vad mörkt allt blev nu. Hade varit najs att bo i Halmstad men även där finns det motgångar. 1. för dyrt 2. skulle sakna mina djur 3. ogillar stadsbor. Haha! nu kom negativa jävlen fram inom mig. Jaja skitsamma, tar dagen som den kommer.

Peace
JJ

[sofia - foto]:

Svar: Hihi, tusen tack! Kul att du gillar den :D

-Allt bra med dig? KRAM

2010-01-06 @ 02:09:02
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback