VITT.

V a d  i  h e l v e t e!  DAMN! det slutar ju fan aldrig att snöa. Mamma kunde inte komma ut med bilen idag typ, så hon fick stå och skotta bort asmycket. Men hon har lyckats komma iväg nu. För ett litet tag sen. Men jag har större problem än snön, hehe. Alla vet nog det som har läst min blogg. Jävla skitnatt jag har haft, börja med att jag välte ut nyponsoppa i sängen så att jag fick lägga mig i soffan, sen höll jag på att DÖ (kändes som det iallafall, haha). Fick en jävla hostattack, och hosta upp blod och fick LITE andningsproblem. Wtf! Nej.. 2010 är nog inte mitt år, har hunnit få halsfluss två gånger och det är så mycket snö att mina katter snart inte kan gå ut utan att bli begravda. ._. tror faktiskt inte att jag kan gå till skolan på hela denna veckan. KUL att komma efter med saker när man går där, fan också.
Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback