VÅR/SOMMAR.

Tänkte visa upp lite saker som jag tänker/kanske tänker köpa inför våren & sommaren. :-D

1. Bikini H&M, överdel 129kr, underdel 99kr. Har redan två stycken som jag köpte förra sommaren men den ena är lite för liten och den andra är inte säker att ha på sig, haha! har hänt några gånger att den knöts upp. O_o


2. Svarta sandaler, köpte ett par förra sommaren som gick i sönder som var från H&M. Känns som att dessa också kan göra det, men isåfall skickar jag tillbaka dom huhu. Kostar liksom bara 99kr, därför känns dom inte så "bra".


3. Vanliga skor från H&M 129kr som alla har typ haha, hade ett par sådana här förra våren/sommaren också, men har slitit sönder dom nu. Har köpt ett par svarta nu också. Men jag vill ha ett par vita igen, för dom är NAAJS! :D




Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback